|
Post by insins on Mar 10, 2014 18:51:40 GMT 1
Ik ging naar de carnavalsstoet in Herenthout (het dorp waar ik woon) en kon voor de eerste keer dit jaar rondlopen zonder jas! (altijd één van mijn hoogtepunten in het jaar ) Hihi klinkt leuk
|
|
|
Post by aphelium on Mar 10, 2014 19:58:01 GMT 1
Ik heb heerlijk gehockeyed zondag! Was de eerste wedstrijd na de winter stop, heerlijk met dat weertje van gisteren Helaas wel verloren met 2-0 Jammer! Maar de volgende keer beter toch? Gisteren was inderdaad heel lekker. Zelfs in Groningen (ik was 2 dagen in Groningen) was het goed te doen.
|
|
|
Post by Sarandipity on Mar 12, 2014 10:00:38 GMT 1
Wat een heerlijk weertje, helaas gaat mijn outfit shoot niet door, iemand leuke tips what to do vandaag?
|
|
|
Post by madebycarlijn on Mar 12, 2014 11:37:59 GMT 1
Wat een heerlijk weertje, helaas gaat mijn outfit shoot niet door, iemand leuke tips what to do vandaag? Ik moet helaas de hele dag werken vandaag! Als ik vandaag vrij was geweest was ik er waarschijnlijk op uitgetrokken met mijn Camera, gewoon om random dingen te fotograferen. Ik vind het zonlicht (in ieder geval hier in Brabant) nu erg mooi voor het maken van foto's! Of het internet afspeuren naar een leuke DIY en die proberen na te maken, maar dat is meer iets voor een grauwe regenachtige dag !
|
|
|
Post by insins on Mar 12, 2014 21:13:47 GMT 1
Wat een heerlijk weertje, helaas gaat mijn outfit shoot niet door, iemand leuke tips what to do vandaag? Ik moet helaas de hele dag werken vandaag! Als ik vandaag vrij was geweest was ik er waarschijnlijk op uitgetrokken met mijn Camera, gewoon om random dingen te fotograferen. Ik vind het zonlicht (in ieder geval hier in Brabant) nu erg mooi voor het maken van foto's! Of het internet afspeuren naar een leuke DIY en die proberen na te maken, maar dat is meer iets voor een grauwe regenachtige dag ! Ik zou ook er gewoon op uittreken met een camera ofzo, altijd leuk
|
|
|
Post by aphelium on Mar 17, 2014 21:16:55 GMT 1
Ik zit de komende tijd al helemaal vol met afspraakjes en dergelijke. Dus mijn tip zou zijn: Spreek met mensen af!
|
|