|
Post by nicole on Apr 4, 2014 15:12:18 GMT 1
Ik heb een speciale Facebook page voor mijn blog gemaakt, omdat ik steeds lees dat Facebook een geweldige manier is om meer bezoekers naar je blog te krijgen. Ik heb het zo ingesteld dat er automatisch een update komt op de Facebook pagina als ik een nieuwe blogpost plaats.
Verder probeer ik qua inhoud niet teveel op Facebook te zetten: dat vind ik zonde van mijn posts. Ik wil dat de mensen die op mijn blóg komen lezen. Niet op dat (stomme) Facebook.
|
|
|
Post by madebycarlijn on Apr 9, 2014 13:25:39 GMT 1
Ik heb een speciale Facebook page voor mijn blog gemaakt, omdat ik steeds lees dat Facebook een geweldige manier is om meer bezoekers naar je blog te krijgen. Ik heb het zo ingesteld dat er automatisch een update komt op de Facebook pagina als ik een nieuwe blogpost plaats. Verder probeer ik qua inhoud niet teveel op Facebook te zetten: dat vind ik zonde van mijn posts. Ik wil dat de mensen die op mijn blóg komen lezen. Niet op dat (stomme) Facebook. Ik denk dat je de waarde van Facebook best wel onderschat. Facebook is een hele goede plek voor interactie met je volgers. Je kunt hier dingen delen die de lezers van je blog wellicht ook interesseren behalve de artikelen op je blog. Ik heb juist met Facebookpagina's waar puur en alleen blogupdates gedeeld worden, dat ik die pagina's snel ontvolg. De meeste blogs volg ik via Bloglovin', ik ga een blog pas via Facebook volgen als er een extra toegevoegde waarde zit aan het volgen van de Facebookpagina. Voor de Blogupdates ga ik wel naar Bloglovin'.
|
|
|
Post by nicole on Apr 10, 2014 15:11:04 GMT 1
Ik weet dat ik Facebook waarschijnlijk onderschat… Daarom gebruik ik het ook.
|
|