|
Post by Simone on Mar 7, 2014 18:43:50 GMT 1
Praat hier over persevents, of je er naartoe gaat, hoe het was, enzovoorts!
|
|
|
Post by Simone on Mar 7, 2014 18:44:46 GMT 1
Wie gaan er naar de Look & Learn van British Hair (via John Beerens)?
|
|
|
Post by Sarandipity on Mar 8, 2014 10:31:33 GMT 1
Klinkt leuk ik ben er helaas niet bij, wie gaat er naar de Primark opening in Nijmegen eind deze maand?
|
|
|
Post by Simone on Mar 8, 2014 15:59:45 GMT 1
Klinkt leuk ik ben er helaas niet bij, wie gaat er naar de Primark opening in Nijmegen eind deze maand? Ik ben helaas (nog) niet uitgenodigd, maar mijn ouders wonen er dus ik ga denk ik sowieso wel die dag
|
|
|
Post by Danielle on Mar 11, 2014 10:38:12 GMT 1
Klinkt leuk ik ben er helaas niet bij, wie gaat er naar de Primark opening in Nijmegen eind deze maand? Ik wil heel graag, maar het gaat niet lukken met vervoer. Het is namelijk 3uur reizen en het begint heel vroeg. Dus dan moet ik al voor 6 uur 's ochtends weg omdat ik niet in de daluren mag reizen.
|
|
|
Post by Simone on Mar 11, 2014 16:04:36 GMT 1
Klinkt leuk ik ben er helaas niet bij, wie gaat er naar de Primark opening in Nijmegen eind deze maand? Ik wil heel graag, maar het gaat niet lukken met vervoer. Het is namelijk 3uur reizen en het begint heel vroeg. Dus dan moet ik al voor 6 uur 's ochtends weg omdat ik niet in de daluren mag reizen. Is het een persoonlijke uitnodiging? Ik zou graag in jouw plaats willen dan. Heb ze zelf ook al gemaild maar geen antwoord terug...
|
|
|
Post by Sarandipity on Mar 12, 2014 9:48:45 GMT 1
Klinkt leuk ik ben er helaas niet bij, wie gaat er naar de Primark opening in Nijmegen eind deze maand? Ik wil heel graag, maar het gaat niet lukken met vervoer. Het is namelijk 3uur reizen en het begint heel vroeg. Dus dan moet ik al voor 6 uur 's ochtends weg omdat ik niet in de daluren mag reizen. Ah balen, heel jammer!
|
|
|
Post by Sarandipity on Mar 12, 2014 9:50:09 GMT 1
Ik wil heel graag, maar het gaat niet lukken met vervoer. Het is namelijk 3uur reizen en het begint heel vroeg. Dus dan moet ik al voor 6 uur 's ochtends weg omdat ik niet in de daluren mag reizen. Is het een persoonlijke uitnodiging? Ik zou graag in jouw plaats willen dan. Heb ze zelf ook al gemaild maar geen antwoord terug... Raar dat ze nog niet teruggemaild hebben maar gelukkig heb je nog even Zou leuk zijn als je er bij kan zijn!
|
|
|
Post by madebycarlijn on Mar 12, 2014 11:34:40 GMT 1
Ik heb ook een uitnodiging gehad voor de opening van Primark! Ik moet alleen op maandagochtend altijd werken, dus even vragen of ik iets kan regelen Maar komt vast goed!
|
|
|
Post by madebycarlijn on Mar 14, 2014 11:24:45 GMT 1
Simone, weet jij al meer, over of je er ook bij bent? Lijkt me leuk om wat mensen van dit forum te ontmoeten
|
|