|
Post by Sarandipity on Mar 2, 2014 16:54:02 GMT 1
Misschien een board om winacties te promoten?
|
|
|
Post by Simone on Mar 2, 2014 17:00:25 GMT 1
Misschien een board om winacties te promoten? Ik maak er wel even een aparte post voor in het Blogupdates board! Verzet ik jouw update ook even
|
|
|
Post by insins on Mar 2, 2014 17:19:55 GMT 1
Kan er ook eentje komen voor reizen/travel? Veel mensen bezoeken vaak steden en posten dan tips voor plekjes te bezoeken (ook misschien wel leuk?) [Bij blogupdates dan]
|
|
|
Post by Simone on Mar 2, 2014 17:21:24 GMT 1
Kan er ook eentje komen voor reizen/travel? Veel mensen bezoeken vaak steden en posten dan tips voor plekjes te bezoeken (ook misschien wel leuk?) Een board (net zoals Food, sport & health) of een topic (dus bij de blogposts)?
|
|
|
Post by insins on Mar 2, 2014 17:23:07 GMT 1
Een board (net zoals Food, sport & health) of een topic (dus bij de blogposts)? Ik denk eerder aan een topic :-)
|
|
|
Post by Simone on Mar 2, 2014 17:42:17 GMT 1
Een board (net zoals Food, sport & health) of een topic (dus bij de blogposts)? Ik denk eerder aan een topic :-) Ik zal er een topic voor aanmaken bij Blogupdates!
|
|
|
Post by madebycarlijn on Mar 5, 2014 15:46:45 GMT 1
Misschien een board om winacties te promoten? Ik maak er wel even een aparte post voor in het Blogupdates board! Verzet ik jouw update ook even Kan er toevallig ook een aparte post voor DIY artikelen komen ?
|
|
|
Post by insins on Mar 6, 2014 21:04:16 GMT 1
Ideetje! Tegen dat we elkaar allemaal wat beter kennen (nu is het misschien nog een beetje onwennig?), kan er misschien een board komen om blogmeetings te organiseren? Lijkt mij fijn om nieuwe mensen te ontmoeten (maar nu is het daar nog wat te vroeg voor, imo)
|
|
|
Post by Simone on Mar 6, 2014 21:33:37 GMT 1
Ideetje! Tegen dat we elkaar allemaal wat beter kennen (nu is het misschien nog een beetje onwennig?), kan er misschien een board komen om blogmeetings te organiseren? Lijkt mij fijn om nieuwe mensen te ontmoeten (maar nu is het daar nog wat te vroeg voor, imo) Leuk idee! Al weet ik niet of daar een heel board aan besteed moet worden...
|
|
|
Post by insins on Mar 7, 2014 7:25:39 GMT 1
Leuk idee! Al weet ik niet of daar een heel board aan besteed moet worden... Of ja, dan een sub-categorie maar in 1 topic gaat het gewoon een heel gedoe worden als mensen een meeting willen bvb in Nederland en Belgie rond dezelfde tijd, snapje? Dan is het overzichterlijker denk ik om een "board" te hebben tgo een topic
|
|