|
Post by aphelium on Mar 21, 2014 21:03:47 GMT 1
Ik zie nu net dat ik naar Hardshock Festival ga. Dat is uiteraard ook een festival. XD Leuk! Mijn vriend gaat daar naartoe, ik ben alleen meer van de Hardstyle ipv Hardcore, dus sla dat festival over Dan ga je wsl wel naar Defqon? Omg ik zag die line-up en er zijn gewoon 2 zalen ♥ met rasechte herrie ♥ Deluge of Sound (da's een baas) moet daar ook optreden ♥ En daarnaast Armageddon Project ♥ Cooh, TOA, WII, Lucy Furr (zij is superdupersexy), Deathmachine, Dither, Ophidian aka Meander, Hellfish, Fracture 4, The Dj Producer, Krauser (die gast wil ik in z'n wangen knijpen), Stefan ZMK en nog meer namen die awesome zijn.
|
|
|
Post by madebycarlijn on Mar 24, 2014 13:11:34 GMT 1
Leuk! Mijn vriend gaat daar naartoe, ik ben alleen meer van de Hardstyle ipv Hardcore, dus sla dat festival over Dan ga je wsl wel naar Defqon? Omg ik zag die line-up en er zijn gewoon 2 zalen ♥ met rasechte herrie ♥ Deluge of Sound (da's een baas) moet daar ook optreden ♥ En daarnaast Armageddon Project ♥ Cooh, TOA, WII, Lucy Furr (zij is superdupersexy), Deathmachine, Dither, Ophidian aka Meander, Hellfish, Fracture 4, The Dj Producer, Krauser (die gast wil ik in z'n wangen knijpen), Stefan ZMK en nog meer namen die awesome zijn. Jaa, ik ga zeker naar Defqon! En ook naar Decibel, maar Decibel pak ik meteen het hele weekend mee. Ik vind Decibel altijd geweldig qua sfeer. Ik denk dat je Decibel zelfs leuk kan vinden als je niet van Hardcore/Hardstyle houd. Maar de line up van Defqon dit jaar is écht heel goed. Dat wordt met heel de vriendengroep achter de computer zitten in de hoop een kaartje te bemachtigen, denk dat ze er snel uit gaan vliegen dit keer! Decibel Weekend ticktets gelukkig al in the Pocket!
|
|
|
Post by accessory on Aug 9, 2014 9:56:38 GMT 1
29/30/31 Augustus Summer bellydance festival in Leiden ^^
|
|
|
Post by Simone on Aug 10, 2014 10:39:20 GMT 1
Ik ben naar Dance Valley geweest en ga nog naar Lakeside Festival (Alphen a/d Rijn), Dancetour (Tilburg) en misschien nog naar Zo. Festival (Lieshout, bij Eindhoven)
|
|