|
Post by Simone on Mar 6, 2014 17:15:41 GMT 1
Vandaag was qua weer een erg mooie dag. Het zonnetje scheen, zonder wind was het heerlijk. Kijkende naar mijn statistieken zijn die (logischerwijs) lager. Ik was sinds de zomer even helemaal vergeten dat dit "fenomeen" ook nog bestond. Als het echt hartje zomer is, veranderen jullie dan je bloggewoontes? En dan bedoel ik: posten jullie bijvoorbeeld minder omdat er toch minder pageviews zijn?
|
|
|
Post by insins on Mar 6, 2014 18:06:23 GMT 1
Ik let daar eigenlijk helemaal niet op, ik blijf gewoon posten aan hetzelfde ritme (of dat probeer ik, soms ben ik namelijk zelf een van die mensen die gezellig buiten zit). Ik blog voornamelijk voor mijzelf en niet voor mijn pageviews :-)
|
|
|
Post by Simone on Mar 6, 2014 18:29:36 GMT 1
Ik let daar eigenlijk helemaal niet op, ik blijf gewoon posten aan hetzelfde ritme (of dat probeer ik, soms ben ik namelijk zelf een van die mensen die gezellig buiten zit). Ik blog voornamelijk voor mijzelf en niet voor mijn pageviews :-) Ik blog ook voor mezelf, maar ik vind het jammer als ik een goed stuk maak en niemand leest het...
|
|
|
Post by insins on Mar 6, 2014 18:32:50 GMT 1
Ik let daar eigenlijk helemaal niet op, ik blijf gewoon posten aan hetzelfde ritme (of dat probeer ik, soms ben ik namelijk zelf een van die mensen die gezellig buiten zit). Ik blog voornamelijk voor mijzelf en niet voor mijn pageviews :-) Ik blog ook voor mezelf, maar ik vind het jammer als ik een goed stuk maak en niemand leest het... Ja ik snap je wel, maar dan nog, ik denk altijd als het goed is zullen ze het wel nog later lezen
|
|
|
Post by Sarandipity on Mar 7, 2014 9:47:22 GMT 1
Ik moet zeggen dat ik daar nog nooit eerder naar gekeken heb en ik zal het eens in de gaten houden. Wat ik wel altijd merk is dat als ik zelf een hele dag weg ben en dus weinig actief op social media dat er dan minder mensen naar mijn website gaan. Een enorm verschil als je het vergelijkt met wanneer ik thuis ben, actief kan delen en bij andere kan reageren.
|
|
|
Post by Simone on Mar 7, 2014 10:45:39 GMT 1
Ik moet zeggen dat ik daar nog nooit eerder naar gekeken heb en ik zal het eens in de gaten houden. Wat ik wel altijd merk is dat als ik zelf een hele dag weg ben en dus weinig actief op social media dat er dan minder mensen naar mijn website gaan. Een enorm verschil als je het vergelijkt met wanneer ik thuis ben, actief kan delen en bij andere kan reageren. Dit is wel offtopic, maar daar heb je een goede site voor: Hootsuite. Kun je gewoon facebookupdates en twitterupdates inplannen!
|
|
|
Post by madebycarlijn on Mar 7, 2014 11:41:41 GMT 1
Ik merk ook dat mijn pageviews wat omlaag gaan op mooie dagen, maar al moet ik zeggen dat ik zelf ook minder achter de computer zit met mooi weer, en dus minder blogs lees. Ik ben echt een zonaanbidder, dus bij het kleinste zonnestraaltje ben ik het liefste al de hele dag buiten.
Ik vind het op zo'n dagen ook moeilijk om mijn blog up to date te houden, omdat ik zelf mijn dagen dan ook liever vul met buiten in het zonnetje zitten.
|
|
|
Post by insins on Mar 8, 2014 8:27:08 GMT 1
Ik merk ook dat mijn pageviews wat omlaag gaan op mooie dagen, maar al moet ik zeggen dat ik zelf ook minder achter de computer zit met mooi weer, en dus minder blogs lees. Ik ben echt een zonaanbidder, dus bij het kleinste zonnestraaltje ben ik het liefste al de hele dag buiten. Ik vind het op zo'n dagen ook moeilijk om mijn blog up to date te houden, omdat ik zelf mijn dagen dan ook liever vul met buiten in het zonnetje zitten. Helemaal dit!
|
|
|
Post by sharpben on Mar 8, 2014 19:12:43 GMT 1
Ik merk eigenlijk niet zo'n grote achteruitgang qua bezoekersaantallen. En ik pas ook mijn publicatieritme niet aan of zo. Je kan een eventuele achteruitgang compenseren met extra promotie (via social media).
|
|
|
Post by Simone on Mar 8, 2014 22:12:14 GMT 1
Ik merk eigenlijk niet zo'n grote achteruitgang qua bezoekersaantallen. En ik pas ook mijn publicatieritme niet aan of zo. Je kan een eventuele achteruitgang compenseren met extra promotie (via social media). Klopt, maar ik heb er een hekel aan dat sommige bloggers dezelfde post iets van 4 keer promoten op één dag op één social media kanaal.
|
|