|
Post by ddesignblog on Feb 24, 2015 21:18:53 GMT 1
D Design blog is een interieurblog waar ik, Droika Engelen; interieurarchitect uit Antwerpen, mijn inspiratie bundel met als doel anderen te inspireren en mijn liefde voor architectuur, interieur en design te kunnen delen. Naast Interior, Furniture en productdesign komen ook de nieuwste trends qua kleur- en materiaalgebruik aan bod.
Ik ben nu twee weken bezig maar ik krijg bijzonder weinig feedback. Vandaar mijn vragen aan jullie; 1. Wat verwachten jullie van een interieurblog ? 2. Beantwoordt mijn interieurblog aan jullie verwachtingen? 3. Wat zijn mijn positieve punten? 4. Wat zijn mijn werkpunten? 5. Zijn er bepaalde onderwerpen die jullie willen lezen?
Alvast bedankt!
http://Www.droikaengelen.com
|
|
|
Post by Ilse van Phood on Mar 20, 2015 9:49:03 GMT 1
Hoi Droika, Ik vind dat je een hele mooie webiste/blog hebt. Hij is qua layout heel standaard, maar dan zeker in de positieve zin: duidelijk en eenvoudig. Tegelijkertijd heeft het juist nét dat extraatje wat er voor zorgt dat het niet standaard is. Ik hoop dat ik mezelf een beetje duidelijk verwoord, haha. Verder ademt je blog stijl, ja, ik vind het echt mooi! Verder kijk ik eigenlijk nooit op interieurblogs, dus echt verwachtingen heb ik niet. Misschien is het leuk om ook iets persoonlijks toe te voegen, bijvoorbeeld foto's uit je eigen interieur? Of items die je zelf hebt? Zoiets vind ik vaak wel iets toevoegen Succes!
|
|