|
Post by Simone on Feb 27, 2014 10:04:28 GMT 1
Hoi allemaal! Ik heb hier al eens iets over op een Facebookgroep geplaatst, maar ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd. Op mijn blog heb ik de widget Linkwithin'. Dit is zo'n widget van "deze posts vind je ook vast leuk". Nou kan ik me natuurlijk niet meer alle posts als de dag van gister herinneren, dus ik zie vaak posts en dan denk ik: goh, die heb ik ook nog gemaakt! Helaas zitten daar ook posts bij waar ik niet meer achter sta of waar ik de foto's lelijk van vind. Als jullie zo'n post tegenkomen, wat doen jullie dan? Verwijderen jullie het, of laten jullie het gewoon staan (omdat je nog steeds bezoekers kan krijgen via die post bijvoorbeeld)? Ik ben benieuwd!
|
|
|
Post by Amy on Feb 27, 2014 20:27:12 GMT 1
De meesten laat ik staan maar degenen waar ik me echt aan irriteer door bv. lelijke foto's, die pas ik aan. Dan maak ik gewoon nieuwe foto's of ik pas de tekst een beetje aan, de artikels laat ik dus wel aantal staan mits een kleine aanpassing. Of ik blijf er in z'n geheel af
|
|
|
Post by Miss Mags on Feb 27, 2014 20:32:02 GMT 1
Ook ik heb van die posts waarvan ik denk ... Oef .. misschien maar beter om weg te halen ..
Maar dan denk ik ach wat kan mij het ook bommen .. niemand is perfect en ik ook niet ;-)
|
|
|
Post by Danielle on Feb 28, 2014 9:47:02 GMT 1
Ik laat ze gewoon staan. Al zijn de foto's lelijk of is de tekst raar, ik heb het toen wel online gezet en zo is mijn blog begonnen. Zo kun je pas echt zien dat er verbetering zit in je blog. Ik vind het juist heel leuk om te zien. Ookal ben ik er niet trots op, dan ben ik juist trots op wat voor artikelen ik nu heb.
|
|
|
Post by Simone on Feb 28, 2014 10:06:38 GMT 1
Ik laat ze gewoon staan. Al zijn de foto's lelijk of is de tekst raar, ik heb het toen wel online gezet en zo is mijn blog begonnen. Zo kun je pas echt zien dat er verbetering zit in je blog. Ik vind het juist heel leuk om te zien. Ookal ben ik er niet trots op, dan ben ik juist trots op wat voor artikelen ik nu heb. Oh wauw, zo heb ik het nog niet bekeken!
|
|
|
Post by sharpben on Mar 1, 2014 19:50:23 GMT 1
Hoi allemaal! Ik heb hier al eens iets over op een Facebookgroep geplaatst, maar ik ben eigenlijk nog steeds benieuwd. Op mijn blog heb ik de widget Linkwithin'. Dit is zo'n widget van "deze posts vind je ook vast leuk". Nou kan ik me natuurlijk niet meer alle posts als de dag van gister herinneren, dus ik zie vaak posts en dan denk ik: goh, die heb ik ook nog gemaakt! Helaas zitten daar ook posts bij waar ik niet meer achter sta of waar ik de foto's lelijk van vind. Als jullie zo'n post tegenkomen, wat doen jullie dan? Verwijderen jullie het, of laten jullie het gewoon staan (omdat je nog steeds bezoekers kan krijgen via die post bijvoorbeeld)? Ik ben benieuwd! Wat je ook kan doen is die berichten in kwestie herwerken en opnieuw up to date maken. Zo ziet Google ook dat je site in beweging is. Of je kan een nieuw verhaal maken waarin je vertelt waarom je - bijvoorbeeld - niet meer achter dat oude bericht staat (en wat je nieuwe inzichten dan zijn met betrekking tot dat onderwerp). Berichten verwijderen zou ik alleen maar doen als ze echt verouderd zijn. Bijvoorbeeld wanneer je een product hebt gereviewd dat nu niet meer in de handel is.
|
|
|
Post by Sarandipity on Mar 2, 2014 16:00:04 GMT 1
Toen ik begon met bloggen begin 2012 heb ik geloof ik 20 blogposts geschreven waarvan er zo'n 8 echt helemaal nergens op sloegen. Die heb ik toen ik fris begon begin 2013 dan ook verwijderd. Verder verwijder ik mijn oude blogposts niet, soms als ik iets terug lees en ik zie spelfouten of foto's die ik eigenlijk zou moeten vergroten dan doe ik dat overigens wel.
|
|
|
Post by insins on Mar 2, 2014 17:13:50 GMT 1
Ik ben nu begonnen met te bloggen op een eigen domein en heb de laatste posts (vanaf januari). Ik vind het wel fijn om naar oude blogposts te kijken, ook al zijn ze slecht geschreven
|
|
|
Post by foreverpetite on Mar 7, 2014 16:38:18 GMT 1
Ik laat ze staan, tenzij alle foto's/plaatjes niet meer werken en ik ze niet meer heb dan verwijder ik de post.
|
|