|
Post by Miss Mags on Feb 27, 2014 20:30:40 GMT 1
Eerlijk gezegd zie ik niet echt altijd het nut hiervan ... ( is mijn persoonlijke mening )
Ik zet een link naar A en A zet een link naar mij ... mocht je het willen doen voor je google resultaten heeft het niet echt een meerwaarde.
Daarnaast als je gewoon elkaars blogs blijft volgens en regelmatig een reactie schrijft heb je ook elkaars link ;-)
|
|
|
Post by Simone on Feb 27, 2014 20:31:55 GMT 1
Eerlijk gezegd zie ik niet echt altijd het nut hiervan ... ( is mijn persoonlijke mening ) Ik zet een link naar A en A zet een link naar mij ... mocht je het willen doen voor je google resultaten heeft het niet echt een meerwaarde. Daarnaast als je gewoon elkaars blogs blijft volgens en regelmatig een reactie schrijft heb je ook elkaars link ;-) Sluit ik me bij aan
|
|
|
Post by sharpben on Mar 1, 2014 19:35:31 GMT 1
De blogroll heeft heel wat aan belang ingeboet in vergelijking met vroeger: backlinks worden minder belangrijk en het is ook een stuk makkelijker om een blog te volgen via social media.
Als ik mijn blog ergens in een blogroll zie verschijnen, maakt me dat toch erg blij. Het is toch een blijk van waardering, en je blog zal ook niet zo snel weer in de vergeetput geraken...
|
|
|
Post by Simone on Mar 2, 2014 11:05:36 GMT 1
De blogroll heeft heel wat aan belang ingeboet in vergelijking met vroeger: backlinks worden minder belangrijk en het is ook een stuk makkelijker om een blog te volgen via social media. Als ik mijn blog ergens in een blogroll zie verschijnen, maakt me dat toch erg blij. Het is toch een blijk van waardering, en je blog zal ook niet zo snel weer in de vergeetput geraken... Ik vind het inderdaad leuker om mijn blog opeens ergens te zien staan uit spontaniteit en omdat iemand je blog echt goed en leuk vindt, dan links uit te wisselen.
|
|
|
Post by Sarandipity on Mar 2, 2014 15:18:53 GMT 1
Spontaan lijkt mij ook een stuk leuker inderdaad, sluit ik me helemaal bij aan.
Het blogrollen voor het blogrollen, eigenlijk een soort Share 4 Share lijkt me niet zo... Het nut ervan daarentegen snap ik wel, op zo'n manier kan je je lezers erop wijzen welke blogs ze echt moeten gaan volgen in jou ogen. En aangezien jij het leuk vind, je lezers jou leuk vinden is de kans groot dat ze dezelfde blogs leuk vinden als jij. Toch?
Dus ik denk wel dat er zeker nut in zit, elkaar helpen met groeien op gebied van traffic & volgers maar ook dat beetje SEO...
|
|
|
Post by mysupersweetlife on Mar 2, 2014 15:37:30 GMT 1
De blogroll heeft heel wat aan belang ingeboet in vergelijking met vroeger: backlinks worden minder belangrijk en het is ook een stuk makkelijker om een blog te volgen via social media. Als ik mijn blog ergens in een blogroll zie verschijnen, maakt me dat toch erg blij. Het is toch een blijk van waardering, en je blog zal ook niet zo snel weer in de vergeetput geraken... Hier sluit ik me helemaal bij aan!
|
|