|
Post by Miss Mags on Feb 27, 2014 18:50:35 GMT 1
Hey hallo, Ik heb me zojuist ook aangemeld voor dit forum, altijd leuk een forum. Je kan er zo veel tips uit halen en ook een mooi medium om elkaar te helpen. Ik ben Miss Mags, sommigen zullen mij al kennen. Ben een Brabantse vrouw van 33 lentes jong . Woon samen met mijn lieve vriend en onze twee lieve honden Bas en Bob. In het dagelijkse leven ben ik erg veel bezig met internet en design. Ik ben grafisch vormgever en ontwerp voor zowel gedrukte media (logo's, visitekaartjes etc) als digitale media zoals websites. Daarnaast beheer ik ook enkele websites voor enkele bedrijven en houd ik ze voor hun up to date. Ook ben ik eigenaresse van een webwinkel in muurstickers (topmuurstickers.nl). Naast dit alles ben ik ook eigenaresse van het blog op www.MissMags.nl. Daar blog ik over van alles en nog wat. Beauty producten, lifestyle en af en toe ook wat fashion. Ik ben niet echt een standaard blogger, ik blog wanneer ik zin heb en wanneer ik tijd heb. Dit was het voor nu even, zijn er vragen kun je ze altijd stellen. Veel liefs, Miss Mags
|
|