|
Post by Miss Mags on Feb 27, 2014 20:39:04 GMT 1
Ik was mijn oude layout van mijn blog een beetje beu ... Wilde gewoon weer eens iets anders... Ik heb enkele dagen geleden de hele layout aangepast, en ben dus eigenlijk wel benieuwd naar wat jullie ervan vinden... Het is namelijk weer eens iets anders namelijk .. Check het op : MissMags.nl
|
|
|
Post by Simone on Feb 27, 2014 21:02:32 GMT 1
Hm , ik vind het persoonlijk een beetje te druk! Ik denk als alle posts gewoon onder elkaar staan, dat het al een stuk rustiger is!
|
|
|
Post by Nieke on Feb 28, 2014 15:13:24 GMT 1
Lekker breed en niet te druk. Ik ben het wel eens met Simone, ben geen grote fan van de tweesplitsing, denk dat het mooier is gewoon onder elkaar. Vind de paars als je secundaire kleur tof en verder ook mooi overzichtelijk.
|
|
|
Post by Miss Mags on Feb 28, 2014 16:13:14 GMT 1
Dank je voor de complimenten...
Ik heb het inderdaad maar even aangepast, is inderdaad rustiger nu... al moet ik zelf zeggen dat het voor mij niet druk was.. maar ieder mens is anders ;-)
|
|
|
Post by aphelium on Feb 28, 2014 22:51:57 GMT 1
De header vind ik een beetje saai, daar kan wel wat achter. Een texture, een foto of iets dergelijks. Voor de rest niks mis mee. Ondanks dat ik niet zon fan ben van de kleur paars
|
|
|
Post by Dina on Mar 1, 2014 16:26:27 GMT 1
Ik vind de paarse kleur mooi!
|
|
|
Post by mysupersweetlife on Mar 2, 2014 15:17:34 GMT 1
Ik ken je blog nog wel, heb er alleen al een hele tijd niet meer op gekeken (shame on me) Mooie lay out en leuke artikelen, ik zou nog wel wat meer eigen foto`s willen zien!
|
|
|
Post by Elisse on Mar 6, 2014 21:18:30 GMT 1
Heel clean! Super overzichtelijk, maar ik mis inderdaad wel een beetje een personal touch.
|
|
|
Post by Miss Mags on Mar 8, 2014 10:46:38 GMT 1
Ben mijn blog weer aan het aanpassen kwa layout .. nog niet klaar en nog niet happy, maar komt goed ;-)
|
|