|
Post by Simone on Feb 28, 2014 21:56:04 GMT 1
Wat studeer jij? Ik ben heel erg benieuwd of de meeste bloggers ook iets studeren wat met schrijven of met het onderwerp van hun blog te maken heeft! Zelf studeer ik journalistiek!
|
|
|
Post by evathehuman on Mar 1, 2014 0:33:21 GMT 1
Ik studeer grafische communicatie wat miss wel een beetje met lay-out te maken heeft maar ik wil volgend jaar design/development gaan studeren en dan kan ik mijn blog ook programmeren, kijk er naar uit
|
|
|
Post by Nieke on Mar 1, 2014 0:43:24 GMT 1
Ik ben juni 2013 afgestudeerd op Communicatie & Media Design in Utrecht. Werk momenteel full-time.
|
|
|
Post by Miss Mags on Mar 1, 2014 10:15:50 GMT 1
Ik studeer niks ;-)
Ik heb mijn eigen bedrijf waarin ik meerdere dingen doe. Ik ben grafisch vormgever, ontwerp zowel gedrukte media als digitale media. Beheer enkele sites voor bedrijven en houd ze up to date ( soort van webmanagement) en daarnaast ben ik eigenaresse van een webwinkel in muurstickers.
|
|
|
Post by Dina on Mar 1, 2014 16:14:59 GMT 1
Wat studeer jij? Ik ben heel erg benieuwd of de meeste bloggers ook iets studeren wat met schrijven of met het onderwerp van hun blog te maken heeft! Zelf studeer ik journalistiek! Journalistiek leek mij ook altijd leuk om te studeren. Ik studeer Europese Talen en Culturen. Deze studie heeft absoluut niets met mijn blog of schrijven te maken trouwens.
|
|
|
Post by madebycarlijn on Mar 1, 2014 22:12:10 GMT 1
Ik heb Small Business en Retail Management gestudeerd. Ben een jaar geleden afgestudeerd en werk nu fulltime op de inkoopafdeling van een grote supermarktketen.
Daarnaast heb ik een eigen webshop via Etsy (ben bezig om mijn webshop te integreren op mijn bl0g).
|
|
|
Post by liefscynthia on Mar 1, 2014 22:56:19 GMT 1
Ik studeer Pedagogische Wetenschappen (: Heeft dus helemaal niks met bloggen te maken haha.
|
|
|
Post by insins on Mar 2, 2014 17:24:45 GMT 1
Ik studeer devine (digital design & development)
|
|
|
Post by Sarandipity on Mar 2, 2014 19:18:39 GMT 1
Ik studeerde Toegepaste Psychologie (juni 2013 afgestudeerd) en ben nu aan het werk als Community Manager waarbij je veel bezig bent met social media. Helaas niet bij een fashion bedrijf maar het is dan ook maar tijdelijk. Verder werkzoekend naar dingen in de fashion branche en bezig om mezelf te gaan profileren als freelance mode journalist
|
|
|
Post by Simone on Mar 2, 2014 19:37:08 GMT 1
Ik studeerde Toegepaste Psychologie (juni 2013 afgestudeerd) en ben nu aan het werk als Community Manager waarbij je veel bezig bent met social media. Helaas niet bij een fashion bedrijf maar het is dan ook maar tijdelijk. Verder werkzoekend naar dingen in de fashion branche en bezig om mezelf te gaan profileren als freelance mode journalist Ik weet dat je geen journalistiek hoeft te studeren om journalist te worden, maar hoe ga je dat doen?
|
|