|
Post by Sarandipity on Mar 3, 2014 0:55:08 GMT 1
Ik studeerde Toegepaste Psychologie (juni 2013 afgestudeerd) en ben nu aan het werk als Community Manager waarbij je veel bezig bent met social media. Helaas niet bij een fashion bedrijf maar het is dan ook maar tijdelijk. Verder werkzoekend naar dingen in de fashion branche en bezig om mezelf te gaan profileren als freelance mode journalist Ik weet dat je geen journalistiek hoeft te studeren om journalist te worden, maar hoe ga je dat doen? Nou ja ik ben in afrondende fase van een cursus mode journalistiek en langzaam maar zeker wordt mijn netwerk in de mode & tijdschriften branche ook groter mede door mijn blog en die cursus... Eigenlijk een kwestie van gewoon proberen! Wie niet waagt wie niet wint denk ik dan... Ben nu bezig met alles oppakken waar ik ook maar enige ervaring mee kan op doen.
|
|
|
Post by Romy on Mar 3, 2014 14:35:29 GMT 1
Ik studeer bedrijfsmanagement MKB, iets totaal anders dus
|
|
|
Post by Amy on Mar 3, 2014 19:32:39 GMT 1
Niet echt een studie maar meer een opleiding: Visagie. Heeft indirect wel wat met m'n blog te maken dus
|
|
|
Post by Inez on Mar 6, 2014 12:41:52 GMT 1
Ik volg momenteel een lerarenopleiding, maar heb beseft dat dit niet mijn ding is. Voor ik begon aan de lerarenopleiding, ben ik nog afgestudeerd in Communicatiewetenschappen dus hopelijk vind ik daar volgend jaar ook werk mee!
|
|
|
Post by Daphne - lovingbeauty.nl on Mar 6, 2014 16:44:27 GMT 1
Ik zit in havo 5 en ga volgend jaar beginnen aan een HBO Journalistiek in Tilburg!
|
|
|
Post by Elisse on Mar 6, 2014 21:44:39 GMT 1
Ik studeer ook journalistiek. Heeft trouwens niet veel met mijn blog te maken, want ik blog in het Engels en niet echt over nieuwswaardige feiten. Maar het wakkert de schrijfkriebel zeker aan!
|
|