|
Post by bigcozysweater on Mar 2, 2014 16:12:12 GMT 1
Hi, op het moment ben ik best blij met mijn blog maar ik hoor altijd graag andermans mening! Alvast bedankt!
bigcozysweater.wordpress.com
|
|
|
Post by Sarandipity on Mar 2, 2014 16:18:24 GMT 1
Hi, op het moment ben ik best blij met mijn blog maar ik hoor altijd graag andermans mening! Alvast bedankt! Klik hier. Je klik hier linkje doet het helaas niet dus nu kunnen we niet kijken jammer genoeg
|
|
|
Post by bigcozysweater on Mar 2, 2014 16:26:17 GMT 1
Oeps, je hebt gelijk, ik heb het veranderd
|
|
|
Post by mysupersweetlife on Mar 2, 2014 16:43:12 GMT 1
Jouw blog volg ik ook al een tijdje! Ik vind je lay out heel erg mooi! Je outfits zijn altijd super leuk (ik hoop dat je nog lang doorgaat met het maken van outfit foto`s)
|
|
|
Post by bigcozysweater on Mar 2, 2014 17:00:28 GMT 1
Jouw blog volg ik ook al een tijdje! Ik vind je lay out heel erg mooi! Je outfits zijn altijd super leuk (ik hoop dat je nog lang doorgaat met het maken van outfit foto`s) Awh, lief om te horen, dankje Tineke!
|
|
|
Post by Elisse on Mar 6, 2014 21:28:27 GMT 1
Mooie header vind ik! Ook een toffe naam. En ik ben helemaal fan van de 'baby' op je outfitfoto's ;-)
|
|
|
Post by Miss Mags on Mar 7, 2014 7:43:43 GMT 1
Erg leuke header , alleen de achtergrond van je site, lijdt me enorm af. Waardoor ik niet rustig je artikelen kan lezen. Mijn ogen worden namelijk iedere keer naar die kanten achtergrond getrokken. Kan aan mij liggen hoor ;-)
|
|