|
Post by Simone on Mar 5, 2014 12:54:27 GMT 1
Waar wil jij nog absoluut naar op reis?
Ik: Binnen Europa: Parijs en Barcelona! Die staan het hoogst op mijn "to-travel"list. Buiten Europa: Overal! Ik ben buiten Europa alleen in New York en Sint Maarten geweest, maar ik wil echt nog de hele wereld over!
|
|
|
Post by insins on Mar 5, 2014 18:34:54 GMT 1
Naar barcelona (en woohoo over een dikke maand ben ik daar normaal ) Naar Parijs, New York, rondtrekken in Scandinavië lijkt mij heerlijk!
|
|
|
Post by Daphne - lovingbeauty.nl on Mar 5, 2014 21:29:11 GMT 1
Binnen Europa: Parijs en Londen! Buiten Europa: New York en Seoul!
|
|
|
Post by aphelium on Mar 6, 2014 0:27:28 GMT 1
Naar barcelona (en woohoo over een dikke maand ben ik daar normaal ) Naar Parijs, New York, rondtrekken in Scandinavië lijkt mij heerlijk! Scandinavië is ook erg leuk om naartoe te gaan. Ik wil nog altijd eens naar Rusland en Oekraïne. baal erg heel erg van dat er nu een crisis is.
|
|
|
Post by insins on Mar 6, 2014 7:17:42 GMT 1
Scandinavië is ook erg leuk om naartoe te gaan. Ik wil nog altijd eens naar Rusland en Oekraïne. baal erg heel erg van dat er nu een crisis is. Scandinavië is demax! Ben al naar Noorwegen geweest maar wil echt alle landen van Scandinavië eens doen, lijkt mij fantastisch! En ja Rusland lijkt mij ook fijn om eens te bezoeken
|
|
|
Post by madebycarlijn on Mar 6, 2014 10:01:04 GMT 1
Ik zou heel graag een keer naar IJsland willen. Mijn oom gaat hier meerdere malen per jaar naartoe omdat hij fotografiereizen organiseert. De foto's waar hij mee terug komt zijn echt prachtig. Daarnaast wil ik nog een keer naar New York, Tailand, Bali, Australië, Moskou, Rome, Zuid-Afrika, Mexico en eigenlijk nog heel veel landen/plaatsen meer, haha.
|
|
|
Post by Inez on Mar 6, 2014 12:26:54 GMT 1
Zoals veel mensen zou ik heel graag eens naar New York gaan, maar mijn verlanglijstje is nog veel langer: Los Angeles, San Fransisco, Venetië, Madrid, Stockholm, Kopenhagen, ... Ik wil het allemaal zien! Dit jaar ga ik normaal gezien naar Cinque Terre in Italië, die staat ook al heeeeeeel lang op de lijst!
|
|
|
Post by Simone on Mar 6, 2014 23:43:46 GMT 1
Zoals veel mensen zou ik heel graag eens naar New York gaan, maar mijn verlanglijstje is nog veel langer: Los Angeles, San Fransisco, Venetië, Madrid, Stockholm, Kopenhagen, ... Ik wil het allemaal zien! Dit jaar ga ik normaal gezien naar Cinque Terre in Italië, die staat ook al heeeeeeel lang op de lijst! Ik ben in Madrid geweest, moet je echt heen! Erg mooie stad.
|
|
|
Post by Amy on Mar 7, 2014 10:25:49 GMT 1
Sowieso heel Spanje nog maar Madrid is toch zeker prioriteit.
|
|
|
Post by Nieke on Mar 7, 2014 22:35:26 GMT 1
Binnen Europa: Ijsland en Scandinavie Buiten Europa: Ik wil heel graag roadtrippen in Amerika maar wil ook ontzettend graag naar Australie en New Zealand
|
|