|
Post by Simone on Mar 5, 2014 18:38:09 GMT 1
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie mening is over inspiratieposts. Deze verschijnen best veel op blogs: van quotes tot mode tot beauty. Ik post deze ook wel eens, maar dan ook omdat het echt inspiratie voor mij is en niet om een dag te vullen met een artikel. Ik merk dat er altijd minder wordt gereageerd op mijn blog bij zulke posts. Ik hoor graag jullie mening!
|
|
|
Post by sharpben on Mar 5, 2014 21:57:59 GMT 1
Ik moet eerlijk bekennen dat ik die posts vaak oversla. Vooral omdat - zoals Simone ook zegt - het vaak veel wegheeft van inspiratieloze bladvulling. Maar niet altijd! Sommige bloggers slagen erin om echt wel origineel uit de hoek te komen!
|
|
|
Post by Sarandipity on Mar 5, 2014 22:44:20 GMT 1
Bij mij is een inspiratie post dan ook echt inderdaad inspiratie, het is iets waar ik me op dat moment in probeer te verdiepen qua kledingstijl of decoratie stijl bijvoorbeeld. Maar het moet niet puur een vorm van opvulling zijn natuurlijk. Dat merkt een lezer op een begeven moment ook wel. Moet wel toegeven dat ik het soms lastig vind er een heel verhaal bij te typen, in het geval van een inspiratie post vind ik dat het beeld eigenlijk al zoveel mogelijk moet spreken EDIT: ik merk wel dat er bijvoorbeeld inderdaad minder op gereageerd wordt dan wanneer ik een outfit deel, dat is jammer maar aan de andere kant maakt het me niet heel erg veel uit.
|
|
|
Post by aphelium on Mar 6, 2014 0:20:54 GMT 1
Ik heb tot op heden 2 picdumps gehad, en dat was puur ter inleiding van mijn interesses. Bijvoorbeeld bij dreads. Mensen denken dan vaak aan dit soort haar: maar dat hoeft helemaal niet zo te zijn! Ik probeer dan juist de kleurrijke, nettere en vrolijke kant ervan te laten zien.
|
|
|
Post by Amy on Mar 7, 2014 17:54:09 GMT 1
Het hangt er vanaf, soms skip ik ze en soms ook niet. Bij sommige bloggers weet ik al op voorhand dat het gewoon een vulartikel is, omdat ik de blogs al langer volg en dus weet kan ik van verwachten. Bij andere bloggers (zoals bij jou Simone) weet ik dat het echte inspiratie is en lees ik de posts wel. Ik sla bij de meeste bloggers ook gewoon plaatjes op omdat ze mij ook inspireren. Ik vind het dus zeker leuke posts maar heus niet bij iedere blogger.
|
|