|
Post by Sarandipity on Mar 9, 2014 23:31:05 GMT 1
Ik probeer nu het volgende: eerst make-up bij mijn ogen weghalen met Ultrabland van Lush, dan met een facewash of met angels on bare skin van Lush mn hele gezicht en daarna een toner om de laatste restjes weg te halen. Na de toner heb ik nu op proef van Clinique telkens hun moisturizer gebruikt en die vind ik best fijn. Ik heb een heel vette huid bij mijn neus en neusvleugels en bij mijn haargrens maar mijn wangen zijn bijvoorbeeld heel droog en snel geirriteerd.
|
|
|
Post by insins on Mar 10, 2014 7:24:04 GMT 1
Ik probeer nu het volgende: eerst make-up bij mijn ogen weghalen met Ultrabland van Lush, dan met een facewash of met angels on bare skin van Lush mn hele gezicht en daarna een toner om de laatste restjes weg te halen. Na de toner heb ik nu op proef van Clinique telkens hun moisturizer gebruikt en die vind ik best fijn. Ik heb een heel vette huid bij mijn neus en neusvleugels en bij mijn haargrens maar mijn wangen zijn bijvoorbeeld heel droog en snel geirriteerd. haha wauw wat een routine! Ik gebruik nu dat miracelair water (jwz ), daarna nog met een doekje de restjes make-up er proberen afhalen, ik heb net een toner van lush gekocht (die met zeewater) en dan gebruik de nachtcreme van de hema. Misschien ga ik dan wel eens de dagcreme halen maar wil eerst zien hoe ik het volhou om elke dag nachtcreme gebruiken. Ik vind het jammer dat dagcreme zo moet intrekken en vind dat dan lastig 's morgens als ik mij wil klaarmaken dat ik daar dan op moet wachten
|
|
|
Post by madebycarlijn on Mar 10, 2014 15:49:44 GMT 1
Ik probeer nu het volgende: eerst make-up bij mijn ogen weghalen met Ultrabland van Lush, dan met een facewash of met angels on bare skin van Lush mn hele gezicht en daarna een toner om de laatste restjes weg te halen. Na de toner heb ik nu op proef van Clinique telkens hun moisturizer gebruikt en die vind ik best fijn. Ik heb een heel vette huid bij mijn neus en neusvleugels en bij mijn haargrens maar mijn wangen zijn bijvoorbeeld heel droog en snel geirriteerd. haha wauw wat een routine! Ik gebruik nu dat miracelair water (jwz ), daarna nog met een doekje de restjes make-up er proberen afhalen, ik heb net een toner van lush gekocht (die met zeewater) en dan gebruik de nachtcreme van de hema. Misschien ga ik dan wel eens de dagcreme halen maar wil eerst zien hoe ik het volhou om elke dag nachtcreme gebruiken. Ik vind het jammer dat dagcreme zo moet intrekken en vind dat dan lastig 's morgens als ik mij wil klaarmaken dat ik daar dan op moet wachten Ik zorg er altijd voor dat ik mijn gezicht als eerste gereinigd heb. Dus ik ga in mijn pyjama naar de badkamer, gezicht wassen + dagcrème. Terwijl de dagcrème intrekt ga ik mijn tanden poetsen, haren doen en omkleden. Als ik daarmee klaar ben is mijn dagcrème ondertussen wel ingetrokken en kan ik mijn make-up doen
|
|
|
Post by insins on Mar 10, 2014 18:51:04 GMT 1
Ik zorg er altijd voor dat ik mijn gezicht als eerste gereinigd heb. Dus ik ga in mijn pyjama naar de badkamer, gezicht wassen + dagcrème. Terwijl de dagcrème intrekt ga ik mijn tanden poetsen, haren doen en omkleden. Als ik daarmee klaar ben is mijn dagcrème ondertussen wel ingetrokken en kan ik mijn make-up doen Best slim bekeken dan
|
|
|
Post by Simone on Mar 11, 2014 8:11:20 GMT 1
Houden jullie het ontopic ladies? Anders even een nieuw topic openen!
|
|