|
Post by Sarandipity on Mar 6, 2014 10:12:44 GMT 1
Hi iedereen, Sinds een tijdje ben ik op zoek naar DE juiste dagcreme voor mij en ik vroeg me dus af wat jullie favoriete dagcremes zijn en waarom jullie die aan zouden raden. Zelf gebruik ik op het moment de Clinique Superdefense SPF20 om uit te proberen maar so far ben ik nog niet helemaal overtuigd. Op de een of andere manier vind ik hem niet heel erg fijn uitsmeren. In dit topic kunnen we elkaar adviezen geven over fijne dagcremes, dus mocht je zelf ook opzoek zijn gooi het in de groep en wie weet vind iedereen hier DE dagcreme Even ter info; Ik heb een gemengde huid waarbij ik vooral een vette neusbrug heb en mijn huid vet is bij de haargrens, droog vooral op mijn wangen en soms tussen mijn wenkbrauwen. Mijn huid is vrij gevoellig Ik hou van hele lichte luchtige cremes of cremes met een gel structuur
|
|
|
Post by madebycarlijn on Mar 6, 2014 10:20:23 GMT 1
Ik heb echt de perfecte dagcrème, alleen is de prijs niet zo heel perfect. Hij kost namelijk €75 per portje van 50 ml. Ik heb zelf een extreem gevoelige (eczeem)huid, waardoor ik altijd erg moet opletten met smeerseltjes in mijn gezicht. Ik hoef ook echt geen tonic of iets dergelijks met alcohol te proberen, want dan zit de dag erna mijn hele gezicht vol eczeem. Daarnaast heb ik vrij snel last van puisjes op mijn kin en voorhoofd omdat die wat vetter zijn. Ik gebruik de dag en nachtcrème van Dr. Weil for Origins Mega Mushroom Skin Relieve. Ik heb er een review van geschreven op mijn blog, die kun je hier vinden: www.madebycarlijn.nl/2013/12/origins-review.html. Misschien dat je er wat aan hebt. Ik ben zelf wel op zoek naar een andere dagcrème die mij hetzelfde resultaat geeft, maar dan een stuk goedkoper is. 75 euro voor een dagcrème valt eigenlijk toch wel heel erg veel buiten mijn budget.
|
|
|
Post by Daphne - lovingbeauty.nl on Mar 6, 2014 16:42:12 GMT 1
Ik gebruik op het moment de Hema It's My Beautiful Skin Day dagcrème die ik opgestuurd heb gekregen om te testen. Hij is enorm fijn (en het prijsje ook!)
|
|
|
Post by Simone on Mar 6, 2014 16:45:45 GMT 1
Ik gebruik op het moment de Hema It's My Beautiful Skin Day dagcrème die ik opgestuurd heb gekregen om te testen. Hij is enorm fijn (en het prijsje ook!) Same here! Voor de droge/gevoelige huid heb ik.
|
|
|
Post by Amy on Mar 6, 2014 17:32:47 GMT 1
|
|
|
Post by insins on Mar 6, 2014 18:08:39 GMT 1
Ik gebruik eigenlijk geen dagcreme, zou ik dat beter wel doen? Wat doet een dagcreme eigenlijk? (Too lazy to google )
|
|
|
Post by Sarandipity on Mar 7, 2014 9:22:47 GMT 1
Fijn dat er al zo veel reacties zijn! Altijd handig om wat meer er over te lezen. @ Insins eigenlijk is het wel zo goed voor je huid, ben ik laatst achter gekomen. Belangrijk is vooral dat er SPF in zit zodat je je huid beschermt tegen de zon ook in de winter
|
|
|
Post by insins on Mar 7, 2014 20:09:57 GMT 1
Oja Lijkt me dan inderdaad iets waar ik beter eens in investeer
|
|
|
Post by Sarandipity on Mar 8, 2014 10:36:24 GMT 1
Oja Lijkt me dan inderdaad iets waar ik beter eens in investeer Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook langzaam steeds meer in verdiep en meer geld in mijn skincare investeer... Als beauty-newbie (zo zal ik mezelf even noemen want heb echt overal vrij weinig verstand van haha) is het zelfs zo erg dat ik mezelf aan het aanleren ben om echt altijd mijn gezicht helemaal te cleanen voor het slapen. Kan daar in heel erg lui zijn maar merk gewoon dat het zo slecht is voor mijn toch al gevoelige huid. Dus voorheen was het een plens water en nu gewoon de juiste reinigings stappen
|
|
|
Post by insins on Mar 8, 2014 11:05:14 GMT 1
Ik moet eerlijk zeggen dat ik me er ook langzaam steeds meer in verdiep en meer geld in mijn skincare investeer... Als beauty-newbie (zo zal ik mezelf even noemen want heb echt overal vrij weinig verstand van haha) is het zelfs zo erg dat ik mezelf aan het aanleren ben om echt altijd mijn gezicht helemaal te cleanen voor het slapen. Kan daar in heel erg lui zijn maar merk gewoon dat het zo slecht is voor mijn toch al gevoelige huid. Dus voorheen was het een plens water en nu gewoon de juiste reinigings stappen Haha ik ben ook nog steeds een uber-newbie in beautyland dus geen probleem! Reinigen doe ik een beetje: mijn make-up haal ik er af met dat micerail (w/e hoe je dat spelt, don't know ) water en daarna ga ik er nog eens over met een doekje. Maar ik zou eigenlijk beter wat meer reiniger halen, wat raden jullie daar voor aan? Voor een goede reinigers euh routine. Want je hebt tonic, cleanser (ofzoiets), ... Wat doet dat allemaal?
|
|